close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיולי רייזרים בטבע- חוויה למשפחות

מערכת שורשח כסליו, תשעז08/12/2016

רייזר הוא כלי תחבורה ייחודי, שלמעשה שינה את חוקי המשחק בתחום...

תגיות:

יש לנו ארץ נפלאה, שפשוט קוראת לכם לצאת לטיול משפחתי במטרה לחקור אותה. אבל למה שגם הדרך בה תטיילו בארץ לא תהיה אטרקציה בפני עצמה? בשנים האחרונות, גדל מספר המשפחות הישראליות שהבינו בדיוק את זה. הן יוצאות לטיולי שטח בהם לא רק הנופים משחקים תפקיד – אלא גם (ולעיתים – בעיקר) כלי התחבורה המאפשר אותם.

טיולי רייזרים בטבע הפכו כבר להרבה יותר מטרנד חולף: מדובר במגמה משמעותית מאד בנוף הטיולים של מדינת ישראל, שצפויה להמשיך ולהתחזק בשנים הקרובות.

מה מציעים לנו הרייזרים?

רייזר הוא כלי תחבורה ייחודי, שלמעשה שינה את חוקי המשחק בתחום. הפיתוח המשמעותי הזה של חברת פולאריס יצר שילוב שהיה בדיוני עד לפני מספר שנים, בין טרקטורון לבין רכב פנאי. מאז שנת 2009, שנת ההשקה של הרייזר הראשון, עברו המון רייזרים במסלולי העולם. כיום מדובר באמצעי נפוץ מאד לטיולים, בעיקר עקב רשימת היתרונות הארוכה מאד שלו.

זה מתחיל עם חווית הנסיעה ברייזר, הנבדלת מכל מה שלמדתם להכיר. אם התרגלתם לטרקטורונים מסורבלים שהנהיגה בהם מורכבת, הרי שהרייזר מאפשר לכם לנהוג בכל תנאי הסביבה והשטח בנוחות מפתיעה. הרייזר יוצר שילוב אידיאלי בין עבירות גבוהה מאד לבין נסיעה נוחה, ובכך מאפשר ליהנות מכל העולמות.

תפעול הרייזר יכול להתבצע ללא דופי כבר לאחר מספר דקות של נהיגה בו, כך שגם מי שנוהג בו בפעם הראשונה יוכל להתרגל אליו במהרה. נהיגה ברייזר אינה מצריכה מכם דבר מלבד החזקה של רישיון נהיגה רגיל. הרייזר הוא כלי בטוח מאד לנהיגה, בעיקר עקב התכנון המוקפד שלו והעובדה שהוא כולל מערכות בטיחות מהטופ העולמי: בין אם הגה הכוח, הבלמים האיכותיים ושלל המערכות המשלימות.

שלל אפשרויות לטיול

הפופולאריות ההולכת וגוברת של הרייזרים הגדילה בצורה דרסטית את הביקוש לטיולי רייזרים הנערכים בכל חלקי הארץ, מצפון ועד דרום. הרייזר הופך מסלולים שהיו כמעט בלתי נגישים בעבר לאפשריים בהחלט, כך שתוכלו לטייל באמצעותו בשלל שמורות טבע, בהרים, בנחלים, על דיונות ובמקומות נוספים. הכל תלוי במה בדיוק אתם מחפשים, או אפילו בהרכב המשתתפים בטיול: טיולים משפחתיים, מטבע הדברים, נוטים להיות רגועים יותר מאשר טיולים בהם האוכלוסיה אחידה יותר ומחפשת יותר אדרנלין.

ניתן למצוא וריאציות שונות של טיולי רייזרים למשפחות. יש טיולים בני מספר שעות, אבל גם טיולים הנמשכים מספר ימים וכוללים לינה בשטח או בצימרים הסמוכים למקומות אליהם מגיעים. לתוכנית הטיולים נהוג להכניס כמה שיותר אטרקציות ופעילויות, שכל משפחה מן הסתם תשמח שייכללו בתוכנית הטיול שלה: כניסה לאתרי טבע, ביקור במקומות היסטוריים, סדנאות, פעילויות ספורט אתגרי וכיוצא באלה. חברות רבות המציעות טיולי רייזרים מעמידות לרשות המשתתפים את האפשרות לקבוע מה בדיוק המסלול הספציפי בו הם מעוניינים, כך שבהחלט יכול להיווצר מצב בו אין טיול רייזר אחד אשר דומה לחברו.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה